Woody Kızımın kan değerleri çok iyi iken, 6. hastalık ve diş sebebi ile 2-3 gün yemeyi tamamen kesmişti. 7 aylıktı ve o 2-3 gün anemi derecesine kadar düşürmüştü değerlerini. Düşen kan değerleri hastalığın toparlanmasını da zorlaştırıyor, anemi iştahı azalttığı için direnç düşüyor, dolayısıyla kısır döngüye girmiş oluyor. Demir takviyesini extra doz olarak doktor önerisinde verdik, 2 haftada toparlanmıştı çok şükür. 4 aylık extra doz sürecinden sonra doktor kontrolünde kestik demir takviyesini, diş dönemi geldi, iştah azaldı derken şuan yine demir eksikliği olduğunu düşünüyorum, analiz yaptırıcaz yine, tekrar başlıyoruz fakat hiç kesmicem bu sefer. Demem o ki, demir takviyesi yapın anneler, bebeğin iştahının kesilmesi bile buna bağlı olabiliyor. Pekmez, et veriyorum falan demeyin, yetersiz. Bu arada demir takviyesi yapanlara önerim c vitamini ile vermeniz. 🌸