Acemiyim_anneyim ben de hep ıslak bez falan koydum canım o an çünkü duşa sokulabilecek gibi değildi gözleri kapalıydı korkuturum diye endişelendim. Şuan daha iyi çok şükür inşallah tekrar olmaz doktorumuza mesaj attım 4 saatte bir calpol ver dedi bakalım 🙄