Bizde 2 ay 25 günlüğüz. Şu son 1-2 haftadır birden bi’ büyüdü. Kucağımda tuttuğumda ayaklarının üstüne basmaya başladı, ana kucağından kendini kaldırmaya çalışıyor, sırt üstüyken yana çevriliyor yastığa yüzünü gömüp yüz üstü dönüyor, elleri ağzından hiç çıkmıyor, asla(!), önceleri yarım saat-40 dakika emen bebek şimdi maksimum 10-15 dakika emiyor (ortalama 7 dakika hatta), ama göğsümü boşalttığını hissettiğim için pek takmamaya çalışıyorum bu durumu. Bizde durumlar böyle, sanki bebeklikten çıkıp çocuk oldu ne bileyim 😂