Rabia369202 Selam kızlar bebeğim 1 ay 20 günlük bikaç gündür gece ve gündüz uykularında tam dalıcakken sıçrayıp gözünü açıyor kundak yapıyorum eli değip de uyanmasın diye yine aynı neden olabilir korkuyor mu yaşayan var mı bu durumu 😔
alkilic Rabia369202 benimki 2 ayı geçti hala öyle bu yüzden hep yüzüstü yatırıyorum bu şekilde yattığında kendi sıçramasına uyanmadan rahat rahat uyuyor
Gunes55 Rabia369202 bebeklerde 3 aya kadar normal diyorlar. Ama benim tavsiyem ilk dr kontrolunizde degerlerine baktirin ozellikle b12 bakilsin.