karsiyakalianne benim kizim biraz kuccukken dedi 4,5 aylıktı tamda o an videoya aliyrdm. Onu kucagima almam için gigildaniyordu. Annem annem sni almamı mi istyrsun dedim. O kadar güzel annnee♥️♥️ dedi ki şansıma video kayittaydi. Ara ara açıp izlerim. Sonrada ağlarken hep anne dye ağladı. 10 aylıkken bıraktı adımla seslendi şimdi annem dyo 🌺🌺🌺