Merhaba kızlar bebeğim çok geç diş çıkardı 18 aylıkken. Bir diş çıktı ama üzerinden 1 ay geçti diğer dişi yok azıcık bi beyazlık var pazartesi doktor randevumuz var ama ilk çocuk 2. Dişi böyle geç çıkan var mı deneyimlere ihtiyacım var içim rahat değil :S