Bulutesila göbek fıtığı olabilir, benim oğlumda da vardı. Hiçbir şey yapmanıza gerek yok. Kendiliğinden geçiyor. Bizimkisi 4. ayına doğru geçmişti. 1 yaşına kadar düzeliyormuş genelde. Sadece fazla ağlatmamaya çalışın göbeği şişip kanamasın. Tabi ki yine de doktorunuza sorarsanız daha iyi olur