Guleliz ama biberonda işte anne göğsüne yakın tabi aynı olamaz ama öyle cok rahat hızlı akan bi biberon değil ki bide biberon olsa haftada 1,2 gün göğsümü emmezdi diye düşünüyorum ama bilmiyorum belkide ondandır ama süt kesiliyor çok az kaldı tamamiyle kesilmesine siz sagimi nasıl yapıyorsunuz sütünüzde azalma falan olmadi mı kaç saatte bir sagmak gerekiyor acaba