Merhaba Güzel Anneler,
Doktorumuza soracağım ama sizden fikir almak istedim. Eşim çok hevesleniyor, aile fotoğrafımız olsun diye. Yenidoğan çekimi falan yaptıramadık koronadan dolayı. 4 aylık olacak bebeğimiz. Gözüne sıkıntı yaratır mı flaşlı çekim falan? Çektiren var mı acaba flaşsız çekim gibi bir şey oluyor mu? Çok bilgisizim bu konuda. Fikri olan varsa yardımcı olabilir misiniz 🥰