Almilatanay benim arkadaşımın eşi üst teğmen ve almadılar. Eşim polis memuru almadık. Bunun eşin çalışıp çalışmaması ile ilgisi yok canim. Doğum parasını sadece aldık. Hatta şimdi detayına internetten bakıp yazacağım. ☺️
Devlet memurları süt parası alamaz. Yukarıda da ifade ettiğimiz gibi süt parası kısa vadeli sigorta kollarına tabi 4A’lı işçiler ve 4B’li esnaflar tarafından alınan bir sosyal yardımdır. 4C ’li olanlar alamaz yani ☺️