aybars97 evet, ilk 2 ay 15 gunde bir simdi ayda bir hala kontrole goturuyorum. (4 aylik olacak) Uzunca konusmustuk. Buyumesi icin en cok gece uykusuna ihtiyaci var demisti. Gece surekli uyandirirsan uyku duzeni de olusmaz, surekli geceleri kalkmayi aliskanlik haline getirir dedi.
burada da annelerin en cok yakindigi sey bebelerin uyumamasi. Cunku cogu iste gece surekli uyandirilip emzirildigi icin aclik degil, aliskanliktan uyaniyorlar.
oglum 3 ay 20 gunluk, gece deliksiz 6-7 saat uyuyor. Sadece emiyor.