zeynepzeze Merhaba, bebeğim 1 hafta sonra 17 aylık olacak, artık emziği bıraksın istiyorum. Nasıl yapacağım önerisi olan var mı?
Mervea zeynepzeze 20 aylıkken emzikten kestim. Öyle çokta bi bağımlılığı yoktu uyku geçişlerinde tek veriyordum uykuya daldığı zaman ucunu kesip baş ucuna koydum sabah uyanıp emmek istedi ucu olmayınca attı emzik istedikçe verdim ememeyinde çöpe attı her istediğinde çöpe attığını hatırlattım uykularda istedi bir kaç gün sonrasında unuttu zorlamadı şükür