Asel_huma Arkadaşlar sezeryan sonrası kabızlık yasayan varmi acaba varsa ne yapıyorsunuz bol bol su içmeye çalışıyorum ama nafile 😔
kcbusra Bir süre katı gıdada aşırıya kaçmayın öğünlerinizin çoğu çorba komposto vs. Bağırsağı yumuşatıcı şeyler olsun ki kabızlıgınız devam etmesin
Hll20 Asel_huma cok cektim canm bende😞ilkinde lagman yapmşlardi öylelikle atlatmştm ikincide de sürekli kayisi hosafi,bol sivi seyler yiyip su icerek 2 haftada düzeldim.
Egurbuz20 Asel_huma canım ilk zamanlar gümde bir defa tuvalete çıkıyorsan eğer normal zamanla düzeliyor
Prensesannesii34_ Asel_huma reçetesiz alınıyor . Emzirmelerde kullanıyor ben kullandım emzirdim Doğum yaptığımda doktor vermişti hatta bitince 2.kutuyu gidip kendim aldım .
1Anne_ Asel_huma cnm çoğu kişi kayısı demiş ama kayısı hem sana hem bebeğe gaz yapar bana kuru incir iyi gelmişti sabah aç karnına 3 tane yiyip ardından su içiyordum hem süt arttırıyor hem kabızlığa iyi geliyo
Selin01- Canım hurma ye hem bebeğe süt yapar hem bağırsağı yumuşatır sabah aç karına ılık su iç iyi gelir