Merhaba anneler.. 12 günlük olduk oğlumla. Hastanede ebe ilk sağ gögsümü tutturdu emzirmeye başlatırken ve oğlum sol gögsüm gelince almadı memeyi. Sol gögsüm taş gibi oldu. Ve pompa ile sağdım ama her sabah aynı şekilde taş gibi oldu. 3 gün önce sol gögsümü tutturdum tuttu emdi biraz ve o gün sağdım çok mu sağdım acaba o gün dünden beri sol gögsüm yumuşak Sağ gögsüm büyük sol gögsüm küçülmüş gibi duruyor yani yumuşak ellediğimde ama Süt geliyor azar azar bol bol su içiyorum yememe içmeme dikkat ediyorum napacağım bilmiyorum…. İlk 10 gün gayet iyi geldi sütüm sol u da tutturmaya çalıştım ama neden böyle oldu anlamadım. Başına gelen anneler var mı? Napabilirim gelmiyor değil geliyor ama Gögüs taş gibi değil yumuşak Sağ taraf da öyle bugün sabah ola hayrola dedim artık pompa ile sağım da yapmadım bugün bakalım inşallah sabaha Süt dolar iki gögsüm de