Herkese selam kizlarrkizlarrrr bir sorum olucak 16 genişlerinize gece uyuturken birşey yedirip iciriyormusunuz ve birde saat kaç uyuyorlar acaba ben bugüne kadar hep sma 3 numara mama içiriyordum gün de 1 defa uyuturken ama iki gündür sadece süt içiriyordum merak ettim siz kalıyorsunuz birşey yemeden uyuyorlarmi