Gzdklc Arkadaşlar emzik hakkında çok kararsızım. Vermeyi düşünmüyordum ama karnı tokken bile meme de durmak istiyor sürekli meme veriyorum tokken de ağzında tutuyor. İlk kızıma emzik verdim meme reddi yaşadık onunla alakalı mı bilmiyorum. Kararsızım siz ne düşünüyorsunuz kullanmanın herhangi Bi zararı va rmi sizce
Ikrazumra19 Gzdklc ilk kizima verdim ama bende ustelemedim 2.kizima verdim aldı 9 ay oldu ben bir zararini gormedim biraz bebekge gire degisiyor benim ilkode kucuk oldugu icin emzik almasi kolayima geldi acikcasi uyutrken filan yada agladiginda cunku ilk olanda kucuktu ve ihtiyaçları vardı o yuzden
Hll20 Gzdklc benimkiler mama bebegi oldugundan verdim canm. Birde uzun yolculuk olaylarmz cok oluyordu susturucumuzdu.
Mervea Gzdklc oğlum doğdu emzik verdik emziği emdiği sürecede sadece uyku geçişlerinde verdim meme reddi falan yaşamadım 20 aylıklende emzikten kestim çünkü 2 yaştan sonra diş yapısına zarar verir diye
BalarisiYusra Gzdklc uykuya dalarken emiyor bi emziğini uyuyunca da atıyor uyanıkken ağzında Pek tutmuyor kızım eline alıp oynuyo inceliyor 😀
MotherQueen Evet maalesef onunla ilgili. Her bebek farklıdır tabiki ben ikisinde de yaşadım bu sorunu ö yüzden tavsiye etmem 🙈
Miray-d Gzdklc benim oğlum 3 aylık büyüğü de 6 yaşında ikisine de verdim hiç de pişman değilim.çoğu doktor da öneriyor zaten hiçbir sakıncası yok.en kötü ihtimal dişleri yamuk olurmuş babası da bende çocukken emmişiz gayet inci gibi dişlerimiz var😄emzik bebekleri rahatlatır güvende hissettirir verin derim ben☺️
leylzd Gzdklc ben doğduğundan beri kullandım, benim için çok rahat. Açıktığında onu vererek zaman kazanıyorum mamasını hazırlıyorum, onunla uyuyur uyuduğunda emzik istiyor anlaya biliyorum, onun için bana çok rahat emzik
RoyBoy Gzdklc ben doğduğu gün verdim aldı da. Açıkçası biraz da kendimi dusunerek verdim. Benm de kendime zaman ayirabilmem için biraz daha uyuyabilmem için annelik eziyet olmasın diye emzkk verdim. Hepimiz emzikle buyumusuz bı sakincasini olacağını dusunmuyorm.
balyanakannesi2 Bende doğduğundqn beri kullanıyorum 3 aylık şuan meme reddi yaşamadı uyurken alıyor sadece daldığı zaman kendi çıkarıyor. Doktor 1 yaşına kadar öneriyorum ani bebek ölüm riskini engelliyor dedi
Sadiyealp Gzdklc doğduğundan beri kullandım 16 aylık hala kullanıyorum bizde meme reddi falan yapmadı taö bi kurtarıcı oldu resmen iyiki var yani