BeybininAnasi Betsel bizim de 10.ayda çıktı. Bildiğim kadarıyla 18.aya kadar çıkmaması normal ama doktorunuz daha kesin bilgi verir.
Nejlazafer Ne güzel işte..dert etmeyin geç çıkması geç dokulecegi anlamına gelir..daha iyi..benim kızımin ilk dişi 11 buçuk aylıkken çıktı..
Arenbebek Benim bebegimde 10 ay bitiyordu sanirsam.cikardiginda daha iyi diyorlarr ama bitane cikti arkasindan surekli cikip dis doldu agizi ☺ hizli cikti pespese
Sevgilimmm Betsel 9.ayina girdigi gün alttan iki diş çıkardı. 1 yaşına girmek üzere henüz başka dis yok. Her bebek farklidir. Benim bebeğimde küçüklerin de bir sürü dişi var