Ozlm59 ıkı uc hafta kadar sürdü benım sonra kendılıgınden duzeldı.face te emzirme akedemisi dıye bı grup var orayı takıp edın derım ısrarcı olmayın bu gecıcı bı süreç ama ısrarcı olursanız kalıcı olabılır en azından o sayfadkıckısıler öyle dıyordu cokcsukur atlattık biz çokça sabır sürekli teklıf ettım ağladı ısrarcı olmadım uyuttum salladım hemen öyle emzırdım