adelheid Dtbrc 8. Hafta atağı tabi önceki sonraki hafta olabiliyor bir de doğum tarihine göre. Ama çok uzun sürmüyor inanın.
Fatma5477 Asilll yok oldugundan eminseniz gazdir o bizimde oluyur. Saatlerce gaz cikarmak icin uğraşıyoruz. Havada sallayin popo ve gogsunden tutarak ileri geri ben boylr buldum careyi
sarilokumumm Asilll canım geçen oğlumda gaz sorunu yaşadım ağlama krizine girdi 1 aylık damla da kâr etmedi son çare havlu ısıtıp koyduk karnına patır patır çıktı gazı dene istersen çıplak tenine koyma ama çok sıcak olmasın