Prensesannesi15 Daha 10 gün olmadı birdaha oldum 2 ci sefer neden acaba ya başına gelen varmı doktora gitmeme gerek varmı sizce.
sevdanurrrrr Prensesannesi15 bence gitmelisin benim öyle oldu gittimde iki tane kist çıktı daha sonra ilaç verdi reglim düzene girdi kistler hala ayni
Asli2020 Prensesannesi15 bende sezeryan doğum yaptım 4 aylık bebegım var emzırıyorum bende aynı dedıgınız şekılde adet oldum bu ay annelerden duyduğum emzirirken düzensız olabılırmıs heralde sizde emzırıyormusunuz
Adeviyee Prensesannesi15 O zaman bilmiyorum canım da afet düzensizliğine normal bakıyorlar Doğumdan sonra