Benim kurumum da sadece 1 aylık tek rapor kabul etti o bitince ücretsiz izin başlangıcı yaptım malesef. Tamamen Kurumunuzun inisiyatifine bağlı rapor işi. sağlık bakım hizmetleri müdürü imzalamadıktan sonra evraktan geçmez raporunuz bi geçerliliği olmaz yani alsanız da