Arzu929292 Beylikdüzünde oturuyorum. Kandilli son açıklamasından sonra iyice stres olmaya başladım. Zaten deprem fobim geçen yıldan vardı. Şimdi bebeğim de var çok korkuyorum ne yapacağım bilmiyorum 😔😔
EgEsra Arzu929292 bebegim 2 aylıktı izmirdeki büyük depremde. 3 ay oldu ama ben hala atlatamadım, ona birşey olursa korkusunu o gün fena derecede hissettim. Rabbim hiçbirimize yaşatmasın, beterınden korusun canım🙏🏻
Arzu929292 https://www.google.com/amp/s/www.haberler.com/amp/kandilli-den-istanbul-un-3-ilcesi-icin-cok-onemli-13896000-haberi/ anormallik var diyorlar.
Merve Arzu929292 hiç kimse depremin zamanını bilemez. Bu açıklama resmi kaynaktan yapılmamış korkmayın.
minnoscan Arzu929292 ben deprem anında yalnızdım hamileydim İzmir’de oturuyorum hala gözüm sürekli avizede ve o zaman bebeğim karnımdaydı şimdi kucağıma nasıl alırım en güvenli yer neresi ne yaparım diye düşünmekten kafayı yiyeceğim :((
Yesomm92 Arzu929292 evet bende okudum onu aynı durumdayız Silivri’deyim bende geçen sene hamileliğimde yaşadım depremi sonra hep korkuyla geçti 😏