Ebaybi_35 Kızlar bebeğim 11 aylık ve 7 kilo çok iştahsız ek gıda ne alsa ağzından geri atıyor hiç birşey yemiyor sonra tüm gece meme istiyor açlıktan … Araştırırken arı ekmeği ve arı sütü , polen bunların kilo yaptığını yazmışlar aranızda kullanan var mı ?
Armesss Bende çok merak ediyorum hatta burada bulamadım ben post açtım ama kimse dönmedi maalesef sadece bir kişi merak edip dayısna sormuş oda çok iyi olduğunu söylemiş siz nereden aldınız acaba bilgiyi
Ebaybi_35 Ben instagramda gördüm reklamını ama emin olamadım tabi geçende bi arkadaşım Rusların çocuklarını hep bu ürünle büyüttüğünü söyledi
Armesss Ebaybi_35 orada kaç yaş için diyorlar benim takip ettiğim sayfada bebek doğumundan itibaren diyor