Yemek istemedikçe zorlarsanız çocuk zmanla bnu bir ceza olarak algılayablir. Yemediği için kızıyorsanız ya da yesin diye sürekli peşinde geziyorsanız. Annelik nedeniyle hepimiz yemedkleri zman dert oluyoruz kesnlikle haklsnız ama ısrar ederek malesef onları kazanmıyor aksine ters tepki olşturmalarına neden oluyoruz.