Btlylmz benim evimde 24 derece oluyor, atlet ve üzerine benye bady ve alt giydiriyorum sadece üstüne çorap giydiriyorum ayakları çok sopuk, ellerini arada giydiriyorum , Aslında biz be giyersek onu giydiriyorum, uykudan uyandığında ince bi yelek giydiriyorum terlemişse diye ,, nasıl alışırsa öyle gider diyorlar