6 aylık bebeğim var geçen ay hasta oldum ve bu ay 10 gün gecti 3 hafta önce kan testi verdim bir şey çıkmadı son bir hafta da iki kere test yaptım yine bir şey yok ama çok endişeliyim bu arada sık sık emziriyorum ve sprail ile korunuyorum böyle bi durum yaşayan var mı