Gokturkum25 1 aylik bebegim var ne zaman isterse o zaman besliyorum gunduzleri 2 saati gecmemeye calisiyorum geceleri ise 3 saati gecmemeye calisiyorum ama bazen alarmi duymuyorum bebegim de 4. Saati gecmeden uyanıyor . Sizce doğru mu yapiyorum ?
Dtbrc Gokturkum25 şuan size aşırı özendim hiç 3 yada 4 saat uyuduğu olmadı bebeğimin😂😂darısı başıma diyorum😃2 aylığız gece 3 ten sonra yatıyo zaten 1.5 saat arayla kalkar😓🤦🏼♀️Sabah da 7 de tam uyanış😭
Dtbrc Gokturkum25 ayrıca bence doğrı yapıyosunuz yaa ne zaman acıkırsa kendi uyanır zaten ama doktorlar 3 saati geçirmeyin diyorlar o ayrı mesele
Kuzeymirac Gokturkum25 benimde oglum 1 aylik gunduzleri 2 saati gecirme geleceleri kendi uyaniyor acikinca canm
Fatmahani3402 Canım korkma benim oglum da 45 günlük oda öyle kendi acıkınca kalkıyor ben hiç uyandırmam gece 3 buçukta bide 7 de uyanıyor