Benim 2 ay 20 günlük kızım sabahları maşallah çok güzel uyuduğu için geceleri saatlerceeeeeee ayakta. Düzen sıfır sıfır sıfır. Geceleri çıt sesinde uyanır ama sabahları tencere tava çarpıştırsam uyanmaz. Uyandıramıyorum sabahları o yüzden gece uyumuyor nasıl uyandıracağım a dostlar ? Bana bi çare