Esmigra ya ben normal sağlık ocağında verileni kullanıyorum ama şöyle bir sıkıntı var sürekli unutuyorum çoğu zaman damlatmıyorum çoğu zaman da günde bir kere bazen iki kere hemşire açken ver demişti acıkınca da ağlamaya başlıyor telaşla hemen emzirmeye geçiyorum hep emzirirken aklıma geliyor ilerde bu unutmalarımdan dolayı sıkıntı yaşar mıyım acaba? Bilen varsa bende bilgi alayım. Bir de tokken versek ne olur?