Annekedii 1.dis cikti huysuzluk bitti derken 2.dis geldi 2side büyüdü 1 hafta rahattık şu an pişik burun akıntısı sabahlara kadar ağlama ve mahvolmuş ben sen hesap et korkutmak istemem ama 😄 tabi her bebek farklı kimisi kolay çıkarıyo inşallah sizin dişler kolay çıkar