Defnemomy Bebeğim 6 aylık ve son 2-3 gündür 2-3 defa uyanıyor, her defasında mama yapıp veriyorum, normalde 1 defa uyanır beslenir geri uyurdu. Sebebi ne olabilir sizce? Her defasında mama vermem de bir sakınca var mı
nazanay Defnemomy Aklima gelenler dis ve ek gidaya alisma evresi. Ek gidaya yeni basladiysaniz, ona alisma sureci de uykuyu bozabiliyor biraz. Sonra duzeliyor ama.
MinikAilemm Defnemomy Ah cnm ya ne güzel son iki üç günmüş bak ben doğduğundan beri bu haldeyim beni düşün haline şükret 🤣 bazı bebekler uykucu bazıları değil anlaşılan bnm oğlum doğduğundan beri iki saatte bir uyanır 8 aylık olmak üzere hala düzen aynı şaştığı toplasan bir elin on parmağı olmamıştır o aştığında ben korktum bişi mi oldu diye düşün oldr alıştırmış beni bu duruma 😅 bence bebeklere bağlı bir tanıdığım anlatıyor kızım benle yatıp benle uyanıyor diye öyle özeniyorum ki ona ah ah 😂
GGUVENOZ Canım benim bebegimde 5ay 23 günlük geçen haftadan beri 4 5 defa uyanıyor aglıyor meme istiyor araştırdım bulamadim allah yardımcımız olsun
Defnemomy GGUVENOZ benim emmiyor 15 gündür maalesef zaten doğduğundan beri meme reddimiz vardı iyice bıraktı. Kalkıp 2 saat mama ile uğraşıyorum
Defnemomy Misseli ya normalde geceleri 150 cc verir uyuturdum, gece 1 gibi uyanır tekrar bir o kadar verirdim uyurdu sabaha kadar. Sonra işte uyanmaya başlayınca dün 180 cc verdim ama yine uyandı
Defnemomy nazanay evet doğru, bugün yoğurt bitti havuca geçtik, ondan mı acaba? Ama azıcık şeyler bu kadar etki ediyor mu bebeğe? Her uyandığında mama verirsem aç olmasa da hep aynı saatlere kendini şartlandırır diye vermek istemiyorum
_annebebek Defnemomy Merhaba bizim için çok normal basit gibi gözüken şeyler onlar için oldukça zorlu olabiliyor yeni bir şeyler yemek hiç yokken diş çıkarmaya çalışmak bence kolay değil. Bu etkili olmuştur uyanmalarında ama benim size tavsiyem mamasını çoğalttığınızda bir degisiklik yoksa aç değildir o yüzden her kalktığında mama vermeyin biraz su verin yada nasıl uyutuyorsanız o şekilde geri uykuya dönmesine yardımci olun çünkü günden güne daha çok alışıp surekli kalkar ve bu çok zor
nazanay Defnemomy Midesi ve sindirim sistemi cok hassastir henuz. Yeni gidalara alismaya calisacaktir bir sure. Tok olduguna eminseniz mama verip sindirim sistemini gereksiz yormayin bence. Hem de dediginiz gibi aliskanlik edinebilir.
Defnemomy nazanay yani gündüz bile 3 saatte bazen acıkmıyor, gece 3 saatte bir uyanması açlıktan değildir diye düşündüm zaten, bu gece tekrar ederse vermeyeceğim. teşekkür ederim.
Defnemomy MinikAilemm ay senin de işin zormuş canım, benim ki bir kaç gündür kalkıyor ama devamlı olacak diye korkuyorum 😂 benim ki sabah 5-6 ayakta ama 🙄
MinikAilemm Defnemomy benimki de öyle cnm geceleri de gündüzleri de aynı iki saat biz 6.6.30-7.730 arası uyanıyoruz tempoya devam sonra 😃 doğurmadan uyu diyenleri şimdi daha iyi anlıyorum 😃
gulumsee Benim oğlum 6 aylık 1 saatte 2 saatte bir kalkıyor emziriyorum uyutuyorum aç diyorim mama veriyorum yine aynı artık uykusuzluk bağışıklık yaptı bana😂😂😂😂
Defnemomy gulumsee ben bu gece vermeyeceğim tekrar uyanırsa, açlıktan olduğunu düşünmüyorum çünkü. Yukarı da bir bayan belirtmiş, ek gıdadan kaynaklı olabilir diye bakalım bu gecemiz nasıl olacak
Caglaed gulumsee ayni benim kızım emmeden uyumuyor da benim kız biraz da gazdan yapıyor hala gazlı maalesef uykusuzluk Nirvana ben de de yarim saate bir kalktığı bile oluyor