Merhaba sevgili anneler
8 şubatta şirketim tarafından koronavirüs aşı planlaması yapıldı.
Oğlum 17 aylık ve emiyor.Aşının etkileri bilinmediği için sorduğum her doktor farklı bir şey söyledi ,tek ortak noktaları aşı olmam gerektiği.
Ben de bu durumda memeden kesmeyi düşünüyorum çünkü bebeğimi zararı ne olacağı bir durumun içine düşürmek istemiyorum.
Bu arada kuzenim doktor ve 1hafta emzirmesem yeterli olur diye düşünüyor ama ben biraz pimpirikliyim.
Sizce ne yapmalıyım?