Büyüğü 3,5 küçüğü 1,5 yaşında gözle göre göre ıspanak yediremiyordum ya yoğurda ya da makarnanın arkasına saklıyordum. Geçen kremalı bi tarif yaptım çok sevdiler o kadar mutlu oldum ki 😂😂 ıspanak yedirdim sonunda 💪🏼
Tarif sitesine ıspanaklı tavuk yazıyoruz. Ben mantar ve krema koymadım yoktu..
Paylaşmak istedim belki böyle sizin bebeler de yer 😉