Mervemm bende konyadayım oğlum 9ocakta 1 yaşına girdi su çiceğini vurmadılar aşı yok diye eylülden beri olmadıgını söyledi ebe her ay 3-5 tane geliyo kiminse sıra onu arıyoruz dedi henüz aramadı bir virüsle uğraşıyoruz 1 yıldır hayatımızı alt üst etti ama canım ülkemizde yıllardır vurulan su çiceği virüsünün aşısı yok bu nasıl iş gerçekten anlam veremiyorum bu sürede bu virüsü kapan çocukların vebali kimin üstünde olcak acaba