Benim bebeğimde 2.5 aylık ama 1. Ayından beridir bir düzeni var. Akşam 7-7.30 arası banyoya sokariz, sonra giyinme beslenme ve uyutmma. Akşam 8 de uyur. Uyutmam da maksimum 10 dk sürer. Gecede 2 -3 defa beslenmeye kalkar gazı falan yoksa uyumaya devam eder.Duzeninizi oluşturun 4 aydan sonra diyenlere bakmayın. Dışarı, atakti sekteye uğrar ama bunlar geçtikten sonra eski düzene dönmek çok daha kolaymış.