Minik-prensesim bizim televizyon kumandasında bi tuş var ordan ekran paylaşımını açıyoruz bide aynı zamanda telefondan yansıtmayı açıyoruz öyle eşleşiyor. Televizyonun da internete bağlı olması lazım. Telefondan da Bluetooth ve wifi açık olmalı. Yani bizimki öyle olduğundan diyorum diğer televizyonlara pek hakim değilim 😊