Larisya Bebeğim şu an atak haftasında 25 gün sonra bitiyor. 4.5 aylık olacak uyku eğitimi vermeyi planlıyorum. Bu aylarda eğitim verenler tecrübelerini aktarabilir mi ?
Derindenizannesi Larisya valla benim ıkizler de tam 4.5 ayliklar atakmı bilemedim uyku yok gece 3 e kadar ayakta lar nasıl verilir uyku eğitimi bilemiyorum bilen varsa yazsın cunki biri uyuyo diğerini uyanık sürekli birbirlerini uyandiriyorlar ayrı yatırdığım halde