balbadem07 aynı durumdayım,benimki 18aylık ve amaç süt emmek değil oyun yapıyor zaten o kadar sütüm de yok.
2gündür gündüz kestim,önce sabah 10 da emzirdim sonraki gün sabah 8,bu sabah da 6 da emzirdim.
Geceleri emiyor bu arada,inş geceyi de biran önce azaltıcam