Hmtgce canim aynı miktar olmaz diye düşünüyorum. Sadece mantık yürütebilirim çünkü Ben sağarak vermiyorum bebeğimiz emdikçe suyunuz artacağından çoğalacağıni düşünüyorum mantıken. Göğsün dolu ya da boş olması bir etken değil tamamen emzirme ve beslenme ile alakalı. Bir de örneğin bebeğinizi diyelim ki en son sol göğüsten emzirdiyseniz bir daha kine sağdan emzirin