Betulerkul aaa gercekten mi? Bakın bu acidan hic düşünmemiştim..Normalde kizimla cok ilgiliyimdir kucik falan demem hep konusirim onunla nenyapiyorum duugularim neler ,onu cok sevdiğim.,nereyengidecegimiz vs. Hep anlatırım. Bezini falan degistirirken cok iletisimdeyizdir. Ve hep bana agu,ııı gibi seslerle cevap verir güler. Ama baskalari varken cok aramiyor beni.. ben de beni sevmihor diye dusunmistum sizin dediğiniz acidan hic bakmadım. Cok teşekkür ederim