Mathilda22 Kızlar bebeğim 6 gündür kabızdı son ana kadar bekledim fitil vermemek için ama bugün artık fitil vermek zorunda kaldım. Zeytinyağı içirdim kaynattığım suyu içirdim sürekli masaj yaptım ama hiç fayda etmedi. Sizler neler yapıosunuz kabız olunca sadece anne sütü veriyorum bebeğime neler yesem sütümden ona fayda eder acaba ?
Acemianne23 Mathilda22 selam benimde oğlumda oluyor kabızlık doktora götürdüm kaç kere tedavi uygulatırdm pahalı pahalı ilaçlar aldık bir kaç günlük hepsi ben ne yapdığımı sana söyleyeyim sende isdersen yap inşallah işe yarar 3 dört tane kuru kaysıyı demle kaynat güzelcene sout bebeyinin içe bildiyi gibi ver içsin günde 4 kere 5 kere ver içsn inşallah düzelicek
Desagr Mathilda22 Benim kızımda öyle ya 🤷🏽♀️ Dört gündür yapmadı libalaks sıktım üç bez dolusu yaptı, tekrar üç gün yapmadı yine libalaks sıkmak zorunda kaldım 🤦🏽♀️ İnşallah alışmaz, bi an evvel düzelir. Bende merak ediyorum neler yapabiliriz