Deren_Hatun 1,5 sene önce saçlarım tamamen döküldü (şaka değil hepsi döküldü). Bildiginiz kel kaldım yani. Gitmedigim doktor hastane kalmadı kimse bi sorun bi çözüm bulamadı. Vitamin takviyesi verdiler sadece biraz yardımcı oldu ama saçlarım birazcık cıkmaya başlayınca tekrar dökülüyor hepsi. Ve ben 1,5 senedir peruk takıyorum mecburen 😞 psikolojim alt üst olmuş durumda. Bi kadın için saçının olmaması nasıl bişey bilemezsiniz. Acaba kafa derimde bi hastalık mı var bilemedim doktorlar birşey bulamıyorlar. Ama bi sebep olması lazım