Momfirst aman diyim uzak dur. Fizik tedavi almadığım halde 60 seansa yakın fizik tedavi ücreti çekmişler özel sağlık sigortamdan. Hamileyken acile gidince sigortanızda limit yok dediklerinde ortada dımdızlak kalınca farkettim. Doktor ise bin beterdi insanın suratına bakmayan doğru düzgün muayene bile etmeden direkt para için fizik ve akupunktur yazıp gönderen biriydi. Bir keresinde de ablam hamile iken acile gitmişti. Ayaktan tedavi yapıldığı halde yatış gösterilmişti. Yani tavuk gibi yolmaya çalışan bir ticarethane. Nacizane tavsiyem uzak dur!