Arkadaslar hayirli aksamlar 2 ay once basta normal sancilar cekip sonrasinda sezeryan olarak dogum yaptim baslarda problem yoktu ama sonradan sonraya bu agri cikti neredeyse 1.5 aydir bu sorunu cekiyorum affiniza siginarak yaziyorm buyuk abdesti yapmak artik bana zulum gibi geliyor yapmayida gectim sonrasinda saatlerce zonklamasi hele canimi aliyor resmen doktora gittim catlak var dedi fitildi kremdi verdi ama gececek gibi degil yasayan herhangi bi sebeple bu illetten kurtulan varsa lutfn yardimci olsun hemoroid degil meme de yok sadece catlak var lutfn yardimci olun😖