Prensenbebek Kızlar göbeğinizi kaçıncı gün bağladınız Veya korse taktınız? yürüdüğüm de sallanması acısı göbeğimi taşıyarak yürümek çok zor 😖
bus1 Prensenbebek üçüncü gün takmıştım ben canim aciyordu ama yinede taktım 35 gün oldu doğum yapali göbek olduğu gibi duruyor
Birceninannesi Prensenbebek ben korse takamamıştım karnımı çok acıtmıştı o yüzden bandaj sarmıştık sanırım 1 hafta sonra falandı. Onunla çok rahat yürüdüm. Bahsettiğiniz o göbeğin sarkması, tutarak yürümek durumunu ortadan kaldırmıştı baya rahatlatmıştı beni
muziko Prensenbebek korse takmakta çok zorlandım 5. Gündü ama inat ettim korseden önce külot gibi giyilen toparlayıcıdan taktım onun üzerine korse taktım bildiğin kancalı korselerdendi istisnasız her gün en az 4-5 saat takıp dişimi sıktım şimdi 1 ay oldu göbeğim beklediğimden çok daha iyi durumda
okkeseymen31 Prensenbebek 1 hafta sonra kullandım çok iyi oldum takınca hemde karnım toparlandı hemencik
pembeblog 2 gün sonra takmıştım yoksa yatamıyordum acidan . 3 ay oldu doğum yapalı bazen agriyor gobek deliğimle dikis yeri arasi