minnniks Kızlar dizim de aşırı bi ağrı var yürürken, otururken çömelirken canımdan can gidiyor. Zaten o dizim şiş gibi. İnternettem baktım genelde su toplanması diyor. Başına gelen var mı?
Mom070 minnniks Geçmiş olsun canım bilmiyorum ama üstte kalsın belki bilen biri vardır diyeceğim ama doktora gitsen daha iyi olacak çok fazla ağrı varsa.
Hotic minnniks bende ödem olmuştu ama bunu mr çektirerek öğrendim yani internetteki bilgileri pek dikkate alma bence
minnniks Mom070 Teşekkür ederim bebeği bırakacak biri yok şuan gitsem onu da sürüklücem oralarda zaten kötü ortamlar
Hotic minnniks aslında 3 yıl falan olmuştur olalı ama hala o dizim iyileşmiş değil. Kütler ve takılır gibi olur hep içten içten. diğerinde öyle bişey yok. Bi anda olmuştu ya kar yağmıştı işe gidiyodum kaymamak için biraz dikkatli gideyim derken kendimi cok kastım heralde birden yürümekte cok zorlandım. Topallıyodum resmen bi anda 😅 baktım geçmedi öyle muayene oldum mr cekildi ve ödem cıkmıstı. Egzersiz önermişti doktor fizik tedaviyle. Şunu deneyebilirsin en azından doktora gidene kadar. Oturduğun yerde bile yapabilirsin. Ayağını uzat ve bacağını kasıyormuş gibi yap. Diz kapağını kastığını hisset. Kasılı tut ve bırak. Bunu gün içinde sık sık yap bana önerdiği egzersizlerden biri buydu.😊