Oğlum şuan 17 buçuk aylık. 2 ocakta bexsero 2. doz olması gerekiyordu bir türlü denk getiremedik. Bu ay yaptırayım dedim 2 şubatta ameliyat olacak doktor operasyondan sonra yaptırın dedi. Ama çocuğun kendine gelmesi ayaklanması derken 1 ay daha geçecek. 2. doz ilk dozdan 2 ay sonra yapılmalı normalde. Bizim 4 ay geçmiş olacak. Acaba 2. dozu yaptırmasam mı bilmiyorum.. Aşılarımızı vuran sağlık ocağında ki hemşir de bilmiyor özel aşı olduğu için. Bilenler lütfen yardımcı olun. Bu arada koruma oranı ilk doz %90 2. doz %95 3. doz %98. Nimenrix de oldu 13. ayda.