Balimpamugum buluşup ağlayalım mı? 7 aylık olduk, emiyordu, sonra beyqz gürültü eklendi, sonra pış pış eklendi, sonra beyaz gürültüyü kestim (kafam şişti), pış pış devam ama kusucam, buna dandini dandini eklendi, son gğnlerde dandini dediğim an söyleniyor, arı vız vız şarkısını dandini bestesiyle söylüyorum susuyor, sordum sarı çiçeğe falan da ekleniyo bazen, pış pış baki, emzirerek uyutmuyorum artık, kucakta uyutuyorum, uyku eğitimi için 1000 tl para verdim, henüz başaramadık 😬😬😬 boyna erteliyorum ağlıcak diye korktuğumdan, delircem ve 1,5 ay sonra işe başlıcam. Nasılız?