Gok_53 Aysnr0507 doğum parası benim adıma yattı . Formu eşim doldurdu memur kendisi . Ama bana yattı PTT den 300 TL olarak . Süt parası için gidip başvurmak gerekiyor ama nereye nasıl onu bilmiyorum hiç
Aysnr0507 Gok_53 evet Doğum parası anneye yatıyor ama süt parası eşime yatmıştı o sigortalı olduğu için
Gok_53 Miniknur evet 300 TL bize de yattı ama form doldurduk hastanede öyle yattı onlar başvuru yaptı . Ama süt parası hala yatmadı ne bana ne eşime . Bize siz başvuracaksınız dediler anlamadım hep farklı bir şey söyleniyor ☺️
Kbr-1016 Ben sgkliyim bahsettiğiniz doğum parasını almadım ama sgk ya doğum raporu ve calisamama raporumla başvuru yaptım önce sut parasını aldım 200 tl sonrasında da doğum ücretim yattı, hatta e devletten de başvuru yapılabiliyor
Htchcglu Süt parası için SGK ya başvuru yapmanız gerekiyo ama siz çalışmıyorsanız eşiniz yapıcak ve bize eşimin hesabına yatmıştı.. Doğum parasınıda bilmiyordum onuda sonradan öğrendim onun için de aile ve çalışma bakanlığına gittim kendim başvuru yaptım benim TC ve oğlumun TC sini istedi o şekilde 2 ay içinde yattı ve başvuru yaparken sorarsanız size şu tarihte PTT den alabilirsiniz diye tarih veriyo .. Süt parası daha erken yatmıştı ama tam gününü bilmiyorum
Gok_53 Htchcglu anladım canım çok sağol 🙏 😌 bizde başvuru yapacaktık değişti iş yerine bildirecek eşin dediler C ye mütakıp olduğu için . Tabi öyle bir şey yokmuş herkes salladı bizi 😀 söylediğinizi ileteyim eşime de bir süresi var mı ? Doğumdan ne kadar sonra sona erer . Şuan yurt dışında kartta başvuru yapsak geç mi kalırız acaba ya
adelheid Miniminnak22 Miniminnak22 sosyal yardımlaşma vakfı değil sosyal hizmet merkezi kanalıyla oluyor. Siz form dolduruyorsunuz para ptt hesabına yatıyor. 😊
birboncukannesiiii Gok_53 e devlette süt param 202tl diye görünüyo yatan yer de ptt diye ama pttye gidiom öyle para yok. Eşimin hesaba baktırdım orda da yok. var ama yok 🤣
Gok_53 Aysnr0507 yaa o doğrudur canım bilmiyorum eşim de kontrol etti ama adına yatan yok başvuruyu nereden yapmıştınız
reynwoman Gok_53 ay öf valla aynen bizede herkes başka bişey diyor anlamadım bi türlü eşim pttye gitti geçen zar zor izin alıp yatan bişey yokmuş otomatik yatmıştır falan dediler baktı adam yok 😂
birboncukannesiiii Gok_53 başvuru yapmadım canım. ‘Çalışıyodum zatn diğer rapor paralarım yatınca onu da gördüm. e devlette süt parası veya rapor yazınca çıkıyo bende. Ama dediğim gibi parayı ptt görmüyo. Hesabına da yatmadı. Yok yani para
Gok_53 rukisbahri 😀 medicana bilmem ama madicalparka doğumla birlikte 24 bin yatırdım 🙄 yakınından geçmiyorum artık. Bir de bıraktıkları hasarda cabası zaten . Ama doktorumdan memnundum yani o doktoru da kimseye değişmem inşallah hastane değişir 🤷♀️😀