Kızlar bebeğim ateslendigi için hastaneye götürdük kanda enfeksiyon var dedi doktor.10 gündür antibiyotik kullanıyoruz bugün yine kan verdik ama enfeksiyon bitmemiş.deger azıcık düşmus sadece.4 gün daha antibiyotik kullansin dedi.bu 4 günde de geçmezse ne olacak aranızda böyle bişey yaşayan var mı ?